زندگی

ساخت وبلاگ

ماکان آريا پارسا

 

وقتي به زندگي افراد موفق نگاه مي کنيم، مي دانيم که از استعدادها آگاه هستيم، آن استعداد تلاش هايش را دوچندان کرده است. استعداد و نبوغ هميشه دليل اصلي موفقيت افراد مشهور نبوده است، بلکه تلاش اصلي ترين، ارزشمندترين و بارزترين دليل آن است.

 

در سال هاي اخير، بسياري از کارآفرينان در سراسر جهان به موفقيت هايي دست يافته اند.

https://www.librarything.com/profile/ikavosh

 

https://atbox.io/5196793865127#!

 

 

 

بسياري از صاحبان مشاغل بر اين باورند که براي موفقيت بايد مجموعه اي از دستورالعمل هاي خاص و مشخص داشته باشند، اما بسياري از کارآفرينان موفق کساني هستند که به کسب و کار خود کمک کرده اند. در ايجاد نان نقش داشته است. در اين مطلب ضمن شنا با تعدادي از عوامل اصلي ماکان آريا پارسا، قبل از معرفي ماکان آريا پارسا با تاپ ايني ميمي 5 شما را با تاپ ايني رتر ايني ميمي 5 آشنا مي کنيم.

https://pinshape.com/users/1834202-ikavosh#designs-tab-open

 

https://www.demilked.com/author/ikavosh/

 

 

عوامل اصلي کارآفرينان موفق

 

با توجه به پيشرفت سريع تکنولوژي و روش هاي ارتباطي، ايجاد روشي محبوب براي بقاي شته ها براي دهه ها تبديل شده است. عوامل خاصي در موفقيت يک کارآفرين دخيل هستند که در زير به آنها اشاره مي شود.

خلاقيت و نوآوري

 

اينترکام گليک اسميت در سال 2000 يکي از مهمترين عوامل موفقيت کارآفرينان اين است که اين افراد توانايي ارائه يک مفهوم و ايده جديد و اجراي موثر آن را دارند. داشتن ايده جديد و پرورش آن يکي از عوامل موفقيت عرافريت است.

برنامه ريزي

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25352

 

https://topsitenet.com/profile/ikavosh/738550/

 

 

 

CareerChoiceGuide.com CareerChoiceGuide.com داشتن يک طرح کسب و کار هوشمند و جامع مي تواند به کارآفرين کمک کند تا موانع احتمالي را پيش بيني کند و راه هايي براي غلبه بر آنها در زمان وقوع پيدا کند. مطمئناً يک کارآفرين موفق اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشد، نمي تواند در رشته خود موفق شود.

 

https://www.atlasobscura.com/users/uplxuadvytv

 

http://forum.erickimphotography.com/member/fanpardazan

 

https://ko-fi.com/fanpardazan#paypalModal

 

 

تلاش و پشتکار

 

رشد و شکوفايي يک کسب و کار به زمان زيادي نياز دارد. به خصوص اگر ايده يک تجارت ناب و جديد باشد. عامل مهم ديگر در موفقيت کارآفريني، پشتکار و تلاش خستگي ناپذير در مواجهه با شرايط سخت و پيچيده است. به عنوان مثال، يک بازارياب محصول جديد براي اينکه بتواند محصول خود را به مشتريان هدف خود برساند، بايد

https://www.feedsfloor.com/profile/fanpardazan

 

https://www.pexels.com/@fanpardazan-fanpardazan-191860194

 

https://www.credly.com/users/fanpardazan-fanpardazan/badges

 

https://hashnode.com/@fanpardazan

 بتواند با تماس هاي مکرر، برخي از مشتريان بالقوه را به مشتريان عادي تبديل کند. پشتکار، پشتکار و تلاش مستمر مي تواند فرد را گسترش دهد و يک خالق را از مرحله عادي به مرحله اي عالي برساند. بسياري از کارآفرينان به نبوغ بسنده مي کنند، اما کارآفرينان موفق کساني هستند که در عين داشتن يک ايده جديد در عمل و اجراي آن تلاش و پشتکار مي کنند.

https://www.intensedebate.com/people/ikavosh

 

https://www.longisland.com/profile/ikavosh

 

مديريت ريسک

 

مديريت ريسک فرآيند شناسايي، تجزيه و تحليل و پاسخ به عوامل خطري است که ممکن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مديريت ريسک به درستي انجام شود، مي توان با کنترل رويدادهاي آتي از خطرات احتمالي جلوگيري کرد. شروع يک کسب و کار جديد به نوبه خود خطراتي را به همراه دارد. مخصوصاً اگر شغل و حقوق ثابت داشته باشيد و کاي نهند را رها کنيد تا به طور کامل يک کسب و کار جديد راه اندازي کنيد.

 

با اين حال، سازندگان موفق مي توانند ريسک را با انتخاب دقيق و تصميم گيري به حداقل برسانند. شما مي توانيد با انجام تحقيقات گسترده و ارزيابي مزايا و معايب گزينه هاي متعدد، ريسک خود را به حداقل برسانيد.

 

https://www.theoutbound.com/ikavosh

 

 

اشتياق و باور

 

راه اندازي يک کسب و کار شخصي به شجاعت زيادي نياز دارد. شما نياز به اعتماد کامل داريد. کارآفرين برتر به ايده تجاري خود ايمان کامل دارد. داشتن اعتقاد راسخ به ابتداي راه که سختي هاي زيادي وجود دارد باعث مي شود بايستيد و ادامه دهيد. همچنين، اشتياق زياد به مسيري که طي کرده‌ايد، مي‌تواند نااميدي‌ها و سيگنال‌هاي منفي را که ديگران براي شما ارسال مي‌کنند خنثي کند و شما را در مسير تبديل شدن به يک کارآفرين موفق سوق دهد.

https://www.wallpaperfusion.com/Members/ikavosh/454113/

 

https://coolors.co/u/ikavosh

 

 

اکنون که با 5 مورد از عوامل اصلي تبديل شدن به يک کارآفرين برتر آشنا شديد، مي خواهيم شما را با يکي از برترين کارآفرينان ايراني به نام ماکان آريا پارسا آشنا کنيم.

ماکان آريا پارسا کيست و چگونه اين کارآفرين موفق شد؟

 

دکتر ماکان آريا پارسا متولد 1365 و داراي مدرک دکتري کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي و فوق ليسانس مديريت از دانشگاه اميرکبري تهران و برلين اشتاين بيس آلمان است. دکتر ماکان آريا ارسا بيش از 400 شغل تمام وقت بدون توان مالي و ارتباطات خاص ايجاد کرده است.

 

 او يک کارآفرين خلاق و پرانرژي است که بارها به عنوان خالق مدل شوري انتخاب شده است. آقاي پاپارسا يکي از برجسته ترين مشاوران کشور در زمينه مديريت بازرگاني، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني مي باشد. او بيش از 20 کتاب تأليف و ترجمه کرده است و صدها ساعت سمينار در مورد موضوعاتي مانند تجارت و غلبه بر بحران ها برگزار کرده است و از اين کانال ها براي به اشتراک گذاشتن تجربيات خود با کارآفرينان نوپا استفاده کرده است. ماکان آريا پارسا تاکنون موفق به دريافت دهلولحولير از دست مقامات عالي رتبه استاني و شورا شده است.

 

ماکان آريا پارسا در حال حاضر صاحب چندين کسب و کار مطرح است.

https://jobs.siliconflorist.com/employers/1105877-fanpardazan

 

https://forum.singaporeexpats.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=382278

 

https://sketchfab.com/fanpardazan

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 302 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 1:37

بيوگرافي ميثم  شکري ساز کارآفرين جوان

 

بيوگرافي ميثم شکري  ساز کارآفرين جوان

دکتر ميثم شکري ساز در سال 1365 در شهر اصفهان به دنيا آمد. وي داراي مدرک دکتري کارآفريني است و عمده فعاليت هاي وي در همين زمينه يعني کارآفريني و مديريت است.

 دکتر شکري ساز دري داراي مدرک ليسانس مهندسي صنايع با تخصص توليدات صنعتي، MBA مديريت از دانشگاه آشتن بايس آلمان و دانشگاه امير کبير تهران و دکتراي کارآفريني است.

بيوگرافي ميثم شکري  ساز کارآفرين جوان

 

 

يکي از مهمترين دستاوردهاي دکتر شکري ساز دريافت دوبار تنديس اين کارآفرين است. در ادامه با اين جوان کارآفرين و برخي از فعاليت هاي او آشنا مي شويم:

 

سوابق تحصيلي ميثم شکري  ساز

 

دکتر شکري ساز دري داراي مدرک ليسانس مهندسي صنايع با تخصص توليد صنعتي، MBA مديريت از دانشگاه آشتن بايس آلمان و دانشگاه امير کبير تهران و دکتراي کارآفريني است.

البته اطلاعات کامل ميثم شکاريساز را در https://www.beytoote.com/news/economy-news/biography1-meisam-shekarisaz.html مطالعه کنيد.

شايد دليل موفقيت دکتر شکري ساز در عرصه کارآفريني تحصيلات ايشان در رشته مديريت و کارآفريني و دوران جواني ايشان باشد. آشنايي با مشکلات و دغدغه هاي جوانان و برخورداري آنان از دانش و مهارت هاي مورد نياز او، او را در عرصه کارآفريني پيشگام ساخت.

بيوگرافي ميثم شکري  ساز

 

    دکتر ميثم شکري ساز آموزش را يکي از موتورهاي رشد مي داند و بسياري از فعاليت هاي خود را در اين راستا سامان داده است. دوره هاي آموزشي نيز با هدف ارائه جديدترين آموزش ها به جوانان برگزار مي شود.

 

انتخاب به عنوان بهترين مدير فناوري اطلاعات کشور در سال 1396 و دريافت تنديس حقوق مصرف کننده به مدت 3 سال متوالي از ديگر دستاوردهاي دکتر شکري ساز مي باشد.

دکتر شکري ساز همچنين داراي سوابق تحصيلي در بسياري از مراکز آموزشي و سمينارها مي باشد. موضوعاتي مانند مديريت، بازاريابي، مشاوره کسب و کار، کارآفريني، مشتري مداري و ... از مهمترين دوره هاي ارائه شده در کلاس هاي ميثم شکري ساز مي باشد.

 

علايق اجتماعي ميثم شکري ساز

 

دکتر شکري ساز هم اکنون مديرعامل يک شرکت بزرگ در ايران است و تاکنون براي بيش از 500 نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم شغل ايجاد کرده است.

در واقع اين مدير جوان کارآفريني را به صورت عملي درآورده و با اجراي آن در جامعه و بازار کار باعث کارآفريني و اشتغال زايي شده است.

 

دکتر شکري ساز روحيه يادگيري و آموزش بالايي دارد و همواره بر لزوم يادگيري، آموزش و انتقال اطلاعات و تجربيات تاکيد دارد. برنامه ريزي و هدف گذاري از ديگر ويژگي هايي است که اين مدير جوان به آن اهميت مي دهد و آن را پرورش مي دهد.

يکي از موضوعاتي که دکتر شکري ساز بارها درباره آن صحبت کرده و نگران آن است، وضعيت اقتصادي و بيکاري جوانان است. او از وضعيت جوانان در جامعه امروزي آگاهي کامل دارد و در جهت بهبود وضعيت اين قشر قدم هاي بلندي برداشته است.

جواناني که مايل به فعاليت در زمينه هاي مديريت، کارآفريني، بازاريابي، بازرگاني و آموزش هستند مي توانند ميثم شکري ساز را به عنوان الگوي آموزشي انتخاب کنند. دوره هاي ميثم شکري ساز با موضوعات مختلفي برگزار مي شود و اين دوره ها مخاطبان خاص خود را دارند.

 

 

همه مي دانيم که برنامه ريزي يکي از اصول انجام کارهاست و بسيار مهم است. کارگاه هدف گذاري يکي از مهمترين کارگاه هاي آموزشي ميثم شکري ساز است که در آن جديدترين و کاربردي ترين روش هاي برنامه ريزي و هدف گذاري به متقاضيان آموزش داده مي شود.

 

 

درس هاي هدف گذاري، برنامه ريزي، موفقيت، فروش و بازاريابي تنها گوشه اي از دوره هاي آموزشي دکتر شکري ساز است.

اين مدير جوان بدون پشتوانه مالي و سازماني با دست خالي وارد اين عرصه شد و با تلاش خود به دستاوردها و موفقيت هاي بسياري دست يافت. موضوعي که امروزه بسياري از افراد فکر مي کنند امکان پذير نيست و براي رسيدن به هدف بايد حمايت مالي قابل توجهي داشت.

 

 

دکتر ميثم شکري ساز آموزش را يکي از محرک هاي قدرتمند رشد و توسعه مي داند و بسياري از فعاليت هاي خود را در اين راستا سامان داده است. دوره هاي آموزشي در اين راستا با هدف انتقال آخرين آموزش ها و تجربيات به جوانان برگزار مي شود.

کلاس هايي که در آن آخرين تجربيات دکتر شکري ساز با جديدترين تمرينات به شرکت کنندگان منتقل مي شود.

اين مدير موفق جواني است که با تکيه بر مهارت ها و توانايي هاي خود و تمرکز بر تحصيل به موفقيت هاي بسياري در عرصه هاي مختلف از جمله کارآفريني و مديريت دست يافته است.

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 18:04

بهترين ايمپلنت هاي جهان

خيلي از افراد مي خواهند بدانند بهترين ايمپلنت دنيا کدام مي باشد اما بايد گفت بهترين ايمپلنت دنيا نسبت به شرايط هر فرد مي تواند متفاوت باشد پس بهتر است بگوييم بهترين ايمپلنت جهان براي هر فرد متفاوت مي باشد.

ايمپلنت روش درماني مي باشد که داراي محبوبيت زيادي در ايران مي باشد. خيلي از افراد مي خواهند بدانند بهترين ايمپلنت دنيا کدام مي باشد اما بايد گفت بهترين ايمپلنت دنيا نسبت به شرايط هر فرد مي تواند متفاوت باشد پس بهتر است بگوييم بهترين ايمپلنت براي هر فرد متفاوت مي باشد. در اين مقاله قصد داريم بررسي کنيم که در انتخاب ايمپلنت مناسب بايد به چه مواردي دقت نمائيم و در هر بخش پيشنهاد هايي در انتخاب نوع ايمپلنت ارائه مي دهيم.

بهترين ايمپلنت هاي دنيا

ايمپلنت هاي متفاوتي از نظر کيفيت، قيمت، تکنولوژي و ارزش خريد وجود دارد. بنابراين نمي توان گفت يک برند يا يک کشور داراي بهترين ايمپلنت ها در دنيا مي باشد. از طرفي شرايط درماني هر بيمار مي تواند متفاوت باشد. در اين بخش قصد داريم موارد مهم در انتخاب نوع ايمپلنت را براي شما بررسي کنيم.

موارد مهم در انتخاب ايمپلنت

در اين بخش مي خواهيم بگوييم در انتخاب ايمپلنت چه مواردي داراي اهميت مي باشند و بهترين برند يا کشور در آن زمينه کدام مي باشد.

آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

انتخاب بر اساس بودجه اقتصادي

شايد براي خيلي از افراد مقدار بودجه مالي براي انجام ايمپلنت داراي اهميت زيادي باشد. البته که اين نکته يکي از نکات مهم در انجام درمان ايمپلنت مي باشد. اگر شما جزوء گروهي مي باشد که بودجه اقتصادي براي شما مهم مي باشد پيشنهاد مي شود از برند هاي کره اي يا اروپايي مانند المان يا فرانسه استفاده نمائيد. به طور معمول ايمپلنت هايي که داراي کيفيت مطلوب و قيمت مناسب مي باشند داراي محبوبيت زيادي بين افراد هستند اين موضوع مي تواند در موارد پس از انجام ايمپلنت کمک زيادي به بيماران کند زيرا ايمپلنت هاي محبوب معمولا داراي فرواني بيشتري از نظر اجزاء ايمپلنت مي باشند.

ايمپلنت هاي کره اي

ايمپلنت هاي کره اي داراي مزيت هاي زيادي مي باشند اما مهمترن مزيت آنها قيمت اقتصادي در کنار کيفيت بالا مي باشد. اما بايد گفت تمام ايمپلنت هاي کره اي داراي کيفيت مطلوب نمي باشد و بهتر است از برند هاي با تجربه بالا و معروف تر استفاده نمائيد. برخي از کشور هاي اروپايي نيز داراي صنعت ايمپلنت سازي با قيمت اقتصادي مي باشند مانند آلمان و فرانسه البته بايد به اين نکته نيز اشاره کرد که ممکن است مقداري از ايمپلنت هاي کره اي قيمتي بالاتر داشته باشند.

 

کيفيت

کيفيت ايمپلنت ها يکي از مهم ترين نکات در اين درمان مي باشد. مي توان گفت شايد در اين دسته از ايمپلنت هايي که معرفي مي کنيم  مقداري قيمت ايمپلنت دندان بالا داشته باشند. زيرا اين برند ها داراي بهترين و بالاترين کيفيت ها در دنيا مي باشند. بايد گفت در اين بخش اگر دنبال بالاترين کيفيت مي باشد و دنبال برند يا کشوري مي باشد که در اين زمينه داراي تجربه بالا باشد دو کشور امريکا و سوئيس در اين زمينه پيشتاز مي باشند.

ايمپلنت هاي سوئيسي و امريکايي

مي توان گفت از باکيفيت ترين ايمپلنت هاي دنيا اشترومن سوئيس و ايمپلنت زيمر امريکا را مي توان معرفي کرد. ايمپلنت اشترومن داراي بالا ترين کيفيت مي باشد و حتي لقب بهترين ايمپلنت دنيا را دارا مي باشد. ايمپلنت زيمر نيز با استفاده از تکنولوژي ها روز با استفاده از خلاقيت يکي از با کيفيت ترين ها در اين زمينه مي باشد. کيفيت بالاي اين دو برند باعث مي شود تا درصد موفقيت درمان ايمپلنت بالا برود و از طرفي از اين دو برند در هر شرايط درماني مي توان استفاده کرد.

ارزش خريد

از ديگر مسائل مهم ايمپلنت ارزش خريد برند هاي ايمپلنت مي باشد. در حقيقت ارزش خريد تناسب بين کيفيت و قيمت هر ايمپلنت مي باشد. مي توان گفت ايمپلنت هايي که ارزش خريد بالايي دارند سهم بالايي از بازار را نيز در اختيا ر خود خواهند داشت. در بين ايمپلنت ها با ارزش خريد بالا دسته هاي متفاوتي از ايمپلنت ها قرار خواهند گرفت. براي مثال ايمپلنت هاي اقتصادي و با کيفيت نيز که در بالا به آنها اشاره کرديم در اين بخش قرار خواهند گرفت زيرا همه آنها نسبت به قيمت از کيفيت بالايي برخوردار هستند. اما اگر بخواهيم برخي از برند ها را به عنوان ارزش خريد بالا معرفي کنيم به شرح زير مي باشد.

نئودنت

ايمپلنت نئودنت که در حقيقت برزيلي مي باشد. يکي از برند ها با ارزش خريد بالا مي باشد. در بعضي موارد ايمپلنت نئودنت را به اسم ايمپلنت سوئيسي برزيلي نيز معرفي مي کنند زيرا شرکت نئودنت در سال2012  توسط شرکت اشترومن خريداري شد. ايمپلنت هاي نئودنت از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشند.

ايمپلنت اوستم کره

ايمپلنت اوستم کره يکي از برند هاي معتبر کره مي باشد. اين برند به عنوان اولين شرکت ايمپلنت سازي کره نيز معروف مي باشد. ايمپلنت اوستم داراي تاييده هاي سازمان غذا و دارو امريکا مي باشد. کيفيت ايمپلنت هاي اوستم برابر با ايمپلنت هاي اروپايي است و مي توان گفت با ايمپلنت هاي اروپايي در رقابت مي باشد. به دليل کيفيت بالا و قيمت مناسب ايمپلنت هاي اوستم از ارزش خريد بالايي برخوردار مي باشند.

ايمپلنت biotem

ايمپلنت Biotem کره يکي از برند هاي با کيفيت اين کشور محسوب مي شود. اين برند توانسته است تا مجوز هاي لازم را از امريکا و کشور هاي اروپايي دريافت کند. شرکت ايمپلنت سازي Biotem با وجود تازه کار بودن در اين صنعت توانسته است با کيفيت بالاي محصولات خود از محبوبيت بالايي نيز برخوردار شود..

ايمپلنت dio

ايمپلنت dio يکي از برندهاي ايمپلنت کره اي مي باشد که محبوبيت خاصي در ايران دارد. براي کسب اطلاعات بيشتر درباره اين ايمپلنت با قيمت و کيفيت مناسب به لينک زير مراجعه فرماييد.

مراجعه به متخصص ايمپلنت مناسب

هر فرد ممکن است داراي شرايط متفاوت درماني باشد. براي مثال يک فرد مي تواند نياز به سينوس ليفت داشته باشد يا فردي ديگر به ايمپلنت فوري به همين علت پيشنهاد مي شود به متخصص ايمپلنت در زمينه مشاوره ايمپلنت مراجعه فرمائيد. پزشک مي تواند با معاينه کامل شما بهترين ايمپلنت را به شما پيشنهاد دهد.

پيشنهاد نهايي

تمام موارد بالا اگر قصد انجام ايمپلنت را داريد مي توانند مفيد و تاثير گذار باشند. اما براي باري ديگري پيشنهاد مي کنيم براي انجام ايمپلنت از دکتر دندانپزشک متخصص مشاوره بگيريد. زيرا يک متخصص متبحر مي تواند بهترين راه براي انجام درمان ايمپلنت را با توجه به شرايط شما ارائه دهد.

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 403 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 19:09

ماکان آريا پارسا مديريت بازرگاني را آموزش مي دهد

 

اريک ريس، نويسنده و کارآفرين معروف مي گويد: «من از موفقيت ها و شکست هاي خودم و ديگران درس گرفته ام.

 

اريک ريس، نويسنده و کارآفرين معروف مي گويد:

من از موفقيت‌ها و شکست‌هاي خودم و ديگران آموخته‌ام که موفقيت در کسب‌وکار نتيجه يک ژن خوب يا فقط قرار گرفتن در موقعيت مناسب نيست، در واقع موفقيت را مي‌توان با شناخت و اجتناب از اشتباهات ديگران مهندسي کرد! اين بدان معناست که موفقيت آموزش پذير است و قابل يادگيري است!

به دليل همين مشکل دکتر ماکان آريا پارسا يکي از کارآفرينان مطرح ايراني با راه اندازي چندين شرکت و راه اندازي کسب و کارهاي مختلف در حال ايجاد صدها شغل دائمي و پايدار است، وي برخي از اشتباهات رايج کارآفرينان در حوزه کسب و کار را آموزش مي دهد.

اجازه دهيد از زبان خودمان دکتر ماکان آريا پارسا، تاجر نمونه ايراني را مرور کنيم که پس از ناکامي ها و موفقيت هاي فراوان، سال ها تجربه کسب کرده است. در پايان اين مقاله کوتاه با آنها بيشتر آشنا مي شويم.

 

اولين خطا | شما در هر بازاري موفق خواهيد شد!

 

هرگز نبايد از بهانه هايي مانند موفقيت محصول خود در بازار اول، انجام تحقيقات بازاريابي، صحبت با مردم، شناخت مخاطبان و حتي نظرسنجي براي دريافت بازخورد آنها دست بکشيد.

 

تجربه به من نشان داده که دنياي بازاريابي پر از محصولات موفقي است که در بازارهاي مشابه شکست خورده اند!

 

 

بسياري از مردم فکر مي کنند که اگر در يک بازار موفق باشند به اين معني است که همان محصول در بازارهاي بعدي بسيار موفق خواهد بود. اما در واقع اين يکي از بزرگترين اشتباهات کارآفرينان است.

 

خطاي دوم | يک کسب و کار را با چندين شريک راه اندازي کنيد

 

در ابتدا، زماني که مي خواستم کسب و کار خود را راه اندازي کنم، براي شروع بسيار هيجان زده بودم و اين باعث شد که بخواهم با افراد زيادي شريک شوم. اما بعداً متوجه شدم که اين يکي از بزرگترين اشتباهات من بود.

 

به نظر من، کارآفرينان به جاي شروع بزرگ و بحث برانگيز، بايد به آرامي شروع کنند و در صورت نياز به شريک، از تعداد کم شروع کنند. علاوه بر اين، بهتر است هر يک از شرکا مهارت هاي متفاوت و ارزشمندي داشته باشند که به نفع کسب و کار باشد.

منبع : aparat.com

 

خطاي سوم | منتظر شروع!

 

من فکر مي کنم انتظار طولاني براي شروع يک تجارت اشتباه بزرگي است که مرتکب شدم. به نظر من براي شروع نبايد تعلل کرد، بلکه بايد در کار غوطه ور شد و به مرور پيشرفت کرد.

 

خطاي چهارم | ارزش محصول را کاهش دهيد

 

به نظر من استارتاپ بودن شرکت شما بهانه خوبي براي ورود به بازار محصولات بي کيفيت و کم ارزش نيست. شما بايد يک محصول عالي بسازيد و مطمئن شويد که مخاطب ارزش آن را درک کرده است.

 

البته در اين راه نبايد جذب کمال گرايي شويد و بخواهيد محصول هر چيزي را به بازار عرضه کنيد.

 

خطاي پنجم | خرج کردن خيلي زياد يا خيلي کم

 

دو طرز فکر مهم در ميان کارآفرينان موفق وجود دارد:

 

وسواس خرج کردن پول،

 

از سرمايه گذاري روي افراد مناسب و شرايط مناسب نترسيد.

 

نکته اصلي اين است که اين دو موقعيت در صورت افراط مي تواند منجر به شکست کسب و کار شما شود! کارآفرين موفق مي داند که در تجارت نبايد بدون حساب خرج کرد و نبايد از خرج کردن در مواقع ضروري بترسد.

 

اکنون به کار خود نگاهي بيندازيد و ببينيد بيشترين هزينه را در کجا انجام داده ايد. همچنين ببينيد پس انداز شما به کجا منجر به عقب افتادگي شده است.

 

خطاي ششم | همکاري با شرکت هاي غيرمنطبق

 

اکثر شرکت ها پس از اندکي رشد، براي رشد و موفقيت نياز به همکاري با شرکت ها و افراد ديگر دارند. مثلا همکاري با يک شرکت طراحي سايت، سئو، حمل و نقل و ....

 

در اين ميان، کار با شرکت هاي غير الزام آور تأثير مخربي بر تجارت دارد. نکته مهم اين است که يک قرارداد حقوقي صرف نمي تواند شرکت مقابل شما را وادار به انجام تمام تعهدات خود کند. بنابراين پيشنهاد مي‌کنم قبل از شروع، درباره گروه تحقيق کنيد، نمونه کارهاي خود را مرور کنيد و حتي از مشتريان قبلي آنها نظرسنجي کنيد.

 

خطاي هفتم | جهل بازاريابي

 

اشتباه ديگري که کارآفرينان مرتکب مي شوند اين است که فکر مي کنند يک محصول خوب خودش را مي فروشد!

 

اگر قرار باشد محصول خوبش را بفروشد، قطعا شرکت هاي بزرگي مثل تويوتا، bmw و ديگر شرکت ها را براي فروش محصولات ارزشمندشان بازاريابي نمي کند!

 

شما بايد بدانيد که محصول شما هر چه باشد، نياز به بازاريابي دارد. اين بازاريابي ممکن است شامل بازاريابي محيطي، بازاريابي آنلاين، بهينه سازي موتور جستجو، بازاريابي محتوا و غيره باشد.

 

خطاي هشتم | تيم نسازيد

 

هر صاحب کسب و کاري معتقد است که هيچکس نمي تواند مانند او کارهايي انجام دهد و براي آنها متاسف است. خب مي توان گفت اين تفکر تا حدودي درست است. اما اگر کمي بيشتر به آن نگاه کنيد، متوجه خواهيد شد که اين تصور مي تواند شما را به عنوان يک صاحب کسب و کار خسته کند.

 

علاوه بر اين، عدم ساختن يک تيم مي تواند باعث عقب افتادن بسياري از چيزها و شکست آنها به جاي موفقيت شود. بنابراين بهتر است به جاي بدبيني، تيم خود را بسازيد و با کمک تکنيک هاي متقاعدسازي، ايجاد حس تعلق به سازمان و ساير نکات مديريتي، اعضاي تيم را به تدريج به گروه متعهد کنيد.

 

تجربياتم را با شما به اشتراک گذاشتم پس...

 

آموزش هاي جايگاه آريا پارسا که در بالا خواندم شامل تجربياتي است که در اين سال ها کار سختي بوده است.

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 4:37

s6_xa3j.jpg

امروزه با پيشرفت تکنولوژي بيشتر کارهاي روزمره ما با کامپيوتر و تلفن هاي هوشمند انجام ميشود و براي بهره وري بيشتر از ديوايس خود لازم است از برنامه و اپليکيشن هاي مخصوصي استفاده کنيم. خوشبختانه به دليل فراگير شدن اينترنت در کشور ما وبسايت هاي بسياري وجود دارند که در زمينه دانلود نرم افزار کامپيوتر و گوشي فعاليت ميکنند. اما زمان استفاده از اين وبسايت ها ممکن است اين سوال در ذهن شما پيش بيآيد که کدام يکي از آنها بهترين نرم افزار ها را به کاربران خود ارائه مي‌دهند؟

کدام يک بروزترين نرم افزار هاي کامپيوتر و تلفن همراه را دارند؟

از کدام سايت ميتوان نرم افزار هاي سالم و بدون مشکل را دريافت کرد؟

سايت دانلود رايانه کمک، يکي از بهترين سايت هاي دانلود برنامه کامپيوتر و گوشي است که هميشه بهترين نرم افزار ها را به کاربران ارائه ميدهد. در اين سايت دسته بندي هاي مختلفي نظير (دانلود درايور، دانلود ويندوز ، دانلود برنامه بکاپ گيري، دانلود آفيس و...) قرار داده شده است که در هر کدام بهترين و بروزترين نرم افزار هاي قرار داده شده تا کاربران بتوانند در کمترن زمان به آنها دسترسي داشته باشند.

 

معرفي کامل نرم افزار هاي ضروري کامپيوتر

امروزه بيشتر استفاده ما از کامپيوتر محدود به نرم افزار هاي ميشود که بر روي ديوايس خود آنها را  نصب کرده ايم. به همين دليل براي بهره مند شدن از امکانات درون کامپيوتر خود نياز به دانلود نرم افزار هاي کامپيوتري هستيم که امکان نصب آنها بر روي دستگاه ما وجود دارد.

سايت دانلود رايانه کمک با محوريت جمع آوري تمام برنامه هاي پرکاربرد کامپيوتر و تلفن همراه در آنچه که نصب آن بر روي ديوايس ضروري است، کاربران در يک سايت به هر نرم افزاري و اپليکيشن که براي کارکرد بهتر ديوايس خود لازم دارند دسترسي داشته و بتوانند در کمترين زمان ممکن برنامه را دانلود و نصب کنند.

بنابراين مي‌توانيد با سايت رايانه کمک به دانلود نرم افزارهاي پرکاربرد کامپيوتر و تلفن همراه اقدام کرده و بر روي ديوايس خود نصب کنيد.

 

دانلود درايور کامپيوتر و پرينتر

همچين مي‌توانيد درايور هاي کامپيوتر و پرينتر خود را از سايت دانلود رايانه کمک دريافت کنيد.

همانطور که مي‌دانيد قطعات سخت افزاي براي کارايي درست نياز به دايور دارند تا بتوانند اطلاعات را به درستي از ساير قطعات دريافت کرده و به قطعه ديگري منتقل کنند. به همين دليل هر قطعه سخت افزاري نياز به درايور دارد. از طرف ديگر هر قطعه درايور مخصوص به خود را دارد، مثلا درايور کارت گرافيک با درايور مادربرود يا درايور کارت صدا متفاوت است. همچنين اين موضوع در دانلود درايور هاي پرينتر هم صدق ميکند و هر پرينتر نيازمند درايور مخصوص به خود است.

در سايت دانلود رايانه کمک نرمافزار درايور کامپيوتر و انواع داريور پرينتر هاي مختلف قرار داده شده است تا کاربران بتوانند در کمترين زمان ممکن به دانلود و نصب درايور کامپيوتر يا پرينتر خود اقدام کنند.

تيم کارشناسان فني رايانه کمک براي راحتي کار کاربران نرم افزارهاي نصب درايور به صورت آنلاين و حتي آفلاين را در سايت رايانه دانلود قرار داده اند تا بتوانيد متناسب با ديوايس خود به دانلود درايور لپ تاپ  و پرينتر خود اقدام کنيد.

براي دانلود درايور کامپيوتر و لپ تاپ نرم افزار هاي مختلفي مانند (driverpack solution و... ) در دسته بندي بهترين برنامه هاي دانلود درايور کامپيوتر  و براي دريافت درايور هاي پرينتر دسته بندي ديگري به نام "دانلود درايور هاي پرينتر" در سايت 71398 رايانه کمک قرار گرفته که ميتوانيد از آنها استفاده کنيد.

 

دانلود بازي کامپيوتري و گوشي

يکي ديگر از خدمات سايت دانلود رايانه کمک ميتوان به دانلود جديد ترين بازي هاي کامپيوتري و تلفن همراه اشاره کرد. تيم فني رايانه کمک هميشه سعي ميکند بازي هاي کامپيوتري و گوشي را براي کاربران قرار دهند تا کاربراني که گيمر هستند امکان دانلود بازي با لينک مستقيم را داشته باشند.

بنابراين در صورتي که به بازي هاي ويديويي علاقه داريد پيشنهاد ما اين است که وارد درسته بندي بازي سايت دانلود رايانه کمک شده و بازي مورد نظر خود را دانلود و به نصب آن اقدام کنيد.

بازي هاي نظير death stranding و pes 2022 که از پرطرفدارترين بازي هاي ويديويي محسوب مي شوند هم اکنون در سايت دانلود به صورت رايگان و به روز در اختيار کاربران رايانه کمک قرار داده شده استخوشبختانه تمام نسخه بازي هاي قرار داده شده، همراه با راهنماي نصب بوده و ورژن جديد آن بر روي سايت قرار داده شده است.

 

 

 

رفع ايرادات بازي کامپيوتري به صورت آنلاين

علاوه بر دانلود بازي از سايت دانلود رايانه کمک اين امکان وجود دارد تا مشکلات بازي هاي ويديويي خود را با کارشناسان ما در ميان گذاشته و ايرادادت آنها را رفع کنيد.

يکي از مشکلات هر گيمري پس از دانلود چند ده گيگ فايل پس از نصب با مشکلاتي مانند (اجرا نشدن بازي، بيرون پريدن از بازي، لگ و افت فريم و...) روبرو شود در چنين مواقعي بهترين کار اين است که يک فردي که تسلط بالايي در رفع اورر هاي بازي دارد سريع بازي را بررسي کرده و مشکل آن را رفع کند.

خوشبختانه شرکت رايانه کمک بخش مخصوصي براي رفع مشکلات و ارور هاي شايع راه اندازي کرده که گيمر ها ميتوانند ايرادات بازي خود را با کارشناسان رايانه کمک در ميان گذاشته و مشاوره کامپيوتري رايگان دريافت کنند. براي اين کار ميتوانيد از بخش "رفع تمام ارور هاي بازي" با ما در ارتباط باشيد.

 

رفع مشکلات بازي با مشاوره کامپيوتري

علاوه بر بخش رفع مشکلات بازي کامپيوتري که در قسمت بالا گفته شد کاربران ميتوانند براي رفع ايردات و مشکلات بازي ويديويي خود مشاوره تخصصي از کارشناسان رايانه کمک دريافت کنند.

فرايند حل مشکل بازي يک فرايند تخصصي است و لازم است فردي که به رفع ارور بازي اقدام ميکند به صورت تخصصي با انواع ارور و کد خطا بازي ها ويديويي آشنا بوده و بتوانند در کمترين زمان ممکن مشکل را شناسايي و به رفع آن اقدام کند.

البته توجه داشته باشيد که خدمات مشاوره تلفني رايانه کمک فقط براي حل ارور هاي بازي نيست بلکه رايانه کمک کارشناسان متخصص در زمينه (رفع مشکلات کامپيوتر، گوشي، پرينتر، شبکه، اينترنت و...) دارا است که با فرايند رفع مشکلات نرم افزاري و سخت افزاري آشنا بوده و ميتوانند در کمترين زمان مشکل را شناسايي و به رفع آن اقدام کنند.

براي بهره مند شدن کاربران از اين خدمات تنها کافي است با شماره هاي 9099071540 و 0217129 تماس گرفته تا به کارشناسان حرفه اي کامپيوتر و گوشي متصل شده و مشکل خود را با آنها در ميان بگذارند.

 

 

 

مطالب آموزشي کامپيوتري و موبايل در وبلاگ رايانه کمک

و در آخر لازم است به مقالات آموزشي سايت دانلود رايانه کمک اشاره کنيم که تيم محتوايي آنها هر روزه تلاش ميکند تا متناسب با مشکلات روز کاربران، محتوا تصويري و متني توليد کنند.

در سايت دانلود نرم افزار رايانه کمک بيش از 200 مقاله آموزش در موضوعات (مطالب بازي، مطالب سخت افزار کامپيوتر، مقالات ارز ديجيتال و...) به صورت روزانه قرار داده شده است که کاربران با توجه آنها ميتوانند فرايند رفع مشکلات کامپيوتري خودشان را رفع کنند.

بنابراين پيشنهاد ميشود در صورتي که به موضوعات علم کامپيوتر علاقه داريد و ميخواهيد هر روزه روش هاي رفع ارور هاي کامپيوتري و مشکلات تلفن همراه را فرا بگيريد، نگاهي به بخش مقالات سايت 71398 داشته باشيد.

 

جمع بندي

به طور کلي رايانه کمک هميشه سعي دارد که با ارائه خدمات مختلف در حوزه تکنولوژي، مجموعه را فراهم آورد تا اگر کاربران ايراني با مشکلي در کامپيوتر و تلفن همراه روبرو شدند بتوانند از خدمات مختلف وب سايت دانلود رايانه کمک استفاده کرده و ايرادات خود را رفع کنند.

بنابراين ميتوانيد از تمام خدماتي که در اين مقاله از سايت رايانه کمک گفته شد استفاده کرده و از آنها بهره مند شويد.

منبع : www.rayanehkomak.com

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 ساعت: 2:11

تعمير ماکروفر پاناسونيک "تعمير مايکروفر پاناسونيک"

 

در اين مقاله سعي شده است ايرادات رايج مايکروفر پاناسونيک شما که توسط تکنسين هاي مجرب ما مشاهده شده است را بررسي کرده و تجربيات خود را با شما در ميان بگذاريم.

 

شايد اين سوال در ذهن شما ايجاد شود که چرا ايشان پيشتاز خدمت هستند؟

 

    پيشتاز سرويس داراي شعب مختلف در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران مي باشد و آماده سرويس و تعمير مايکروفر پاناسونيک شما مي باشد.

    خدمات پيشرو با استخدام و بکارگيري تعميرکاران مجرب و با استعداد و برگزاري کلاس هاي به روز براي آنها نشان داده است که رضايت مشتري در اولويت است.

    خدمات 24 ساعته پيشرو نياز شما به تعمير مايکروفر پاناسونيک را برطرف مي کند.

    از آنجايي که برند لوازم خانگي شما يکي از بهترين اجاق هاي مايکروفر است، انتخاب مجموعه اي که از قطعات و پارچه هاي اصلي براي تعمير استفاده مي کند بسيار مهم است. تمامي قطعات استفاده شده در اين مجموعه اورجينال مي باشد.

    اتمام تعمير مايکروفر پاناسونيک شما شروع کار و تعهد خدمات شماست. 3 ماه گارانتي قطعات و خدمات پس از تعمير اين مجموعه نگراني شما را برطرف مي کند.

    مقرون به صرفه بودن و سود کم از ديگر مواردي است که شما را تشويق مي کند تا براي تعمير مايکروويو پاناسونيک يک ارائه دهنده خدمات را انتخاب کنيد.

    تعمير مايکروفر پاناسونيک شما در محل يکي ديگر از مواردي است که رهبر خدمات با ارائه راهکارهاي خود براي رفع مشکلات به سمت رضايت مشتري حرکت کرده است.

 

آيا به تعمير مايکروفر  پاناسونيک در تهران نياز داريد؟ از متخصصان خدمات پيشرو کمک بگيريد.

ارسال درخواست

عيب يابي و تعمير مايکروفر پاناسونيک در منزل

 

يکي از مهمترين اهداف سرويس در تعمير مايکروفر پاناسونيک کيفيت بالا و رضايت مشتري مي باشد. براي رسيدن به اين هدف، مايکروفر پاناسونيک را در خانه خود تعمير کنيد.

 

از مزاياي تعمير مايکروفر پاناسونيک در محل مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

    يکي از مهمترين مزاياي تعمير مايکروفر پاناسونيک در محل، مشاهده کار تکنسين و مراحل تعمير است.

    سرويس پيشتاز با شعبات مختلف خود در تمامي نقاط تهران اين قابليت را دارد که در اسرع وقت تکنسين را به سايت اعزام کند.

    ديگر نيازي به حمل دستگاه به تعميرگاه مايکروفر پاناسونيک نداريد.

    از آنجايي که اجاق مايکروويو پاناسونيک شما در خانه تعمير مي شود، خطرات احتمالي مانند شکستگي، خرابي يا ترک خوردن وجود ندارد.

 

سوالات متداول (سوالات متداول)

آيا مايکروفر پاناسونيک فقط در مدل اينورتر است؟

 

مايکروفر پاناسونيک در 2 مدل معمولي و اينورتر موجود نمي باشد.

آيا برد اينورتر مايکروفر پاناسونيک قابل تعمير است؟

 

بردهاي اينورتر در دو مدل بزرگ و کوچک موجود مي باشد که در مدل بزرگ قابل تعمير و در مدل کوچک غير قابل تعمير مي باشد.

زمان ارائه درخواست تعمير تا زمان مراجعه تکنسين چقدر است؟

 

حداقل 30 دقيقه پس از سفارش، تکنسين مربوطه با شما تماس مي گيرد و در صورت موافقت، ملاقاتي را با شما ترتيب مي دهد.

آيا مي توان از لامپ مگنترون غير اينورتر در مايکروويو پاناسونيک استفاده کرد؟

 

خير چون برد اينورتر و لامپ مگنترون فرکانس يکساني دارند و اين فرکانس بايد مطابقت داشته باشد.

تعمير مايکروفر پاناسونيک توسط تکنسين هاي نمايندگي

 

مايکروفر پاناسونيک با توجه به علم و فناوري پيشرفته نياز به علم روز براي تعمير دارد. تکنسين هاي پيشرو در خدمات توانسته اند دانش و تجربيات خود را به روز کنند تا بيشترين رضايت مشتري را جلب کنند.

 

اگر در دستگاه خود با نقصي مواجه شديد، مي توانيد متن را براي تعمير و تعمير دستگاه خود بخوانيد.

 

در ادامه به بررسي عيوب رايج مايکروفر پاناسونيک و نحوه رفع آنها مي پردازيم.

اين ويديو را در شبکه هاي اجتماعي ديگر تماشا کنيد

هنگام سفارش آشپزي از دستگاه استفاده نکنيد

 

براي تعمير مايکروفر پاناسونيک، زماني که دستورالعمل هاي مرحله اول را رعايت نکرديد، مطمئن شويد که درب آن بسته است.

 

در مرحله دوم قفل کودک را بررسي کنيد. اين امکان وجود دارد که در صورت فعال بودن قفل کودک، دستور العمل اجرا نشود.

 

در مرحله بعد دستور قبلي را لغو کرده و دوباره دستور جديد را اجرا کنيد.

 

در نهايت، اگر مشکل همچنان ادامه داشت، از يک تکنسين خدمات بخواهيد تا به شما در تعمير مايکروويو پاناسونيک کمک کند.

 

در مورد تعمير مايکروفر خود سوالي داريد؟ سوال خود را کامنت کنيد تا کارشناسان برجسته خدمات در اولين فرصت به سوال شما پاسخ دهند.

ارسال نظر

خاموش شدن و خرابي مکرر مايکروويو

 

احتمال آسيب ديدن صفحه اصلي وجود دارد و سوختن ترانسفورماتور نيز ممکن است باعث اين مشکل شود.

 

امکان سفارش ندادن چندين فرمان به طور همزمان به دستگاه مي تواند باعث خاموشي مکرر شود.

 

اگر مشکل بسيار حاد باشد، مي توان علت خاموش شدن را يک شکست در نظر گرفت

 

پيشنهاد مي کنم در اين مرحله اصلا کار نکنيد و با يک تماس پيشرو به سرويس اطلاع دهيد.

هنگام کار مايکروويو پاناسونيک را خاموش کنيد

 

يکي از دلايل اين مشکل وجود دارد

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 11:27

دانلود آهنگ جديد علي منتظري به نام دلبر

همين حالا همراهتان هستيم با موزيک جديد “دلبر” با صداي علي منتظري با دو کيفيت اصلي همراه با متن و پخش آنلاين در گيسو موزيک

Download New Music By Ali Montazeri / Delbar From GisoMusic

شاعر: محمد مبارکي

دانلود آهنگ دلبر علي منتظري

 

|???? ????? ????|
خُدا کنه يه روز بياي تو قلب مَن بموني
نيمه ي گمشدَمي نِشون به اين نشوني
مِث مَن هيچکسي قربون صَدقت نميره
کسي که عاشِقته راهو غلط نميره
راهو غَلط نميره …
????
آخه هيچکي چشاي خوشگلتو نداره
دل من مال توئه قابلتو نداره
قابلتو نداره …

 

براي دانلود آهنگ به سايت گيسو موزيک مراجعه کنيد.

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 378 تاريخ : جمعه 5 فروردين 1401 ساعت: 4:11

لینک دوستان

خبرنامه